קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

טורטלי קון לה קודה (טורטלי עם זנבות)

טורטלי קון לה קודה (טורטלי עם זנבות)
טורטלי קון לה קודה (טורטלי עם זנבות) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 393 קלוריות, 20 גרם חלבון, ו 30 גרם שומן. אם יש לכם גבינת פרמיג'אנו-רג' יאנו, אגוז מוסקט, מנגולד שוויצרי וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ראשוני וקטוגני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 45 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 45%. הציון הזה די טוב. נסו טורטלי די פיורה די זוקה (טורטלי פריחת סקווש), טורטלי די קסטאן: טורטלי ערמונים, ו טורטלי חמאה חומה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
להכנת המילוי: גוזמים את גבעולי המנגולד השוויצרי ושומרים לשימוש נוסף. שוטפים היטב את העלים, ומבלי לנער את המים, הכניסו את העלים לסיר בן 4 ליטר.
מרכיבים שתצטרך
Chard שוויצריChard שוויצרי
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים 1/3 כוס מים, מכסים ומבשלים על אש בינונית עד שהם נבולים, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
3
מסננים ומניחים להתקרר. סוחטים את העלים יבשים ככל האפשר, קוצצים דק ומעבירים לקערה בינונית.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מקציפים את הריקוטה ומערבבים אותה למנגולד. מערבבים פנימה את 3/4 כוס פרמיג 'אנו-רג' יאנו, מלח ופלפל ואגוז מוסקט. טעם לאיזון. מקציפים את הביצה. מכסים ומקררים עד שהם מוכנים לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
Parmigiano ReggianoParmigiano Reggiano
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
מוסקטמוסקט
Chard שוויצריChard שוויצרי
ביצהביצה
5
מילוי הפסטה: מותחים ומדללים את הפסטה למצב הדק ביותר במכונת גלגול פסטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
6
חותכים את הפסטה לרצועות ארוכות ברוחב של כ-4 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
7
חותכים כל רצועה לשניים לאורכה. שמור את רצועות הפסטה מכוסות בניילון עד שאתה מוכן לעבוד איתן. צור צורות יהלום על ידי חיתוך כל אחת מהרצועות באלכסון, מרווח בין החתכים כל 2 1/4 אינץ', כך שצידי כל יהלום מודדים כ-2 1/4 אינץ'. שמור את החלקים החתוכים מכוסים בזמן שאתה עובד עם 1 או
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
8
שים שורה צרה (בערך 1 כפית) מילוי במרכז כל יהלום.
9
הניחו את הפסטה עם רצועת המילוי הארוכה בניצב לכם. מקפלים את 2 נקודות היהלום משמאל ומימין לשורת המילוי זה על גבי זה, מכסים את המילוי. צובטים יחד את 2 חתיכות הפסטה החופפות, בעזרת האגודל והאצבע כדי ליצור שורה של סגרים צבוטים לאורך הפסטה. כשאתם צובטים יחד את הפסטה, סובבו אותה מעט ליצירת רכס גלי. קפלים זה יהיה ליצור אדוות, מראה מסולסל.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
10
טוויסט לאטום את הקצוות, יצירת זנבות.
11
הניחו אותם בשכבה אחת, מבלי לגעת, על הסלים המרופדים במגבת. חשפו יותר מהפסטה החתוכה וחזרו על התהליך. לאחר סיום האצווה הראשונה, מותחים ומדללים את החלק הבא של הבצק, וממשיכים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
פסטהפסטה
12
בישול והגשת הטורטלי: קערת הגשה ומנות מרק מתחממות בתנור נמוך. הכינו מסננת גדולה לניקוז הטורטלי. הביאו 6 ליטר מים לרתיחה חזקה והוסיפו 2 כפות מלח. זרוק את הפסטות ובשל עד שזנבותיהם יציבים בצורה נעימה לנגיסה אך רכים מספיק לאכילה. אם הם עשויים טריים, הם ייקחו כ -3 עד 4 דקות. אם הם נעשו עד 24 שעות קדימה, ייתכן שהם יצטרכו 8 עד 10 דקות. בזמן שהפסטה מתבשלת ממיסים את החמאה בסיר קטן.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
פסטהפסטה
מיםמים
מלחמלח
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
תנורתנור
13
שופכים בעדינות את הטורטלי המבושל למסננת, והקפידו לא לשבור אותם. שופכים בזהירות כ-1/3 מהפסטות לקערת ההגשה המחוממת. כף עליהם שליש מהחמאה, ואז זילוף נדיב של הגבינה. למעלה עם השלישי, ועוד חמאה וגבינה. לבסוף יוצקים את החלק האחרון, מעליו את יתרת החמאה והגבינה ומגישים מייד. העבירו כל שאריות גבינה בנפרד.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה