קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות15
מגזין

טורטליני שרימפס שמנת

טורטליני שרימפס שמנת
טורטליני שרימפס שמנת יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 690 קלוריות, 37 גרם חלבון, ו 43 גרם שומן. מתכון זה משמש 2. המתכון הזה מכסה 28% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 6 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. אם יש לכם פלפל, שרימפס, שן שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש עלה דפנה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מקסים רסק תפוחים עוגות כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 64%. הציון הזה מוצק. נסו טורטליני קרמי, תבשיל טורטליני קרמי, ו אחד פאן שמנת טורטליני & נקניק (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת הקפיצו את הפלפל הירוק, הפלפל האדום, הפטריות, הבצל והשום בחמאה עד שהם כמעט רכים. מערבבים פנימה את הקמח, מלח השום, הבזיליקום והאורגנו עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
שלב שמנת ויין; מערבבים בהדרגה לתערובת פלפלים.
מרכיבים שתצטרך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
3
הוסף עלה דפנה. מבשלים ומערבבים עד שהתערובת מגיעה לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, כ-8 דקות או עד להסמכה, תוך ערבוב מספר פעמים.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
4
בינתיים מבשלים טורטליני במים רותחים כ -5 דקות או עד שהם רכים; מסננים. מבשלים שרימפס במים רותחים למשך 3 דקות או עד שהם הופכים ורודים; מסננים. מחק עלה דפנה. מערבבים טורטליני ושרימפס לרוטב.
מרכיבים שתצטרך
טורטליניnameטורטליניname
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

מרכיבים

1דאשמים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, קוביותחמאה, קוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטורטליני או טורטליני שלוש גבינות בקירורטורטליני או טורטליני שלוש גבינות בקירור596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן או מרק עוףיין לבן או מרק עוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות1שן שום, טחוןשן שום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי שמנתחצי שמנת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1דאשאורגנו מיובשאורגנו מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום מתוק קצוץפלפל אדום מתוק קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפ בינוני לא מבושל, מקולף וגזורשרימפ בינוני לא מבושל, מקולף וגזור

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם אפשרויות נהדרות עבור שרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. זינד-הומברכט קלו ווינדסבוהל ונדאנג ' טרדיב פינו גריס עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
זינד-הומברכט קלוס ווינדסבוהל ונדנג ' טרדיב פינו גריס
זינד-הומברכט קלוס ווינדסבוהל ונדנג ' טרדיב פינו גריס