קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

טטרזיני פטריות הודו

טטרזיני פטריות הודו
אם יש לכם שקדים, תיבול התפשטות שום, בצל ירוק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. עם כפית ציון 63% המנה הזאת די טובה. נסו פטריות הודו Tetrazzini, טטרזיני פטריות הודו, ו עוף בסיר אחד וטטרזיני פטריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). משמנים תבנית אפייה מלבנית 2 ליטר.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
ממלאים סיר גדול במים מומלחים קלות ומביאים לרתיחה מתגלגלת. ברגע שהמים רותחים, מערבבים בלינגוויני, וחוזרים לרתיחה. מבשלים את הפסטה שנחשפה, ערבוב מדי פעם, עד הפסטה בישלה דרך, אבל הוא עדיין מוצק עד הנשיכה, כ 11 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לינגווינילינגוויני
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מסננים היטב במערך מסננת בכיור.
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
4
מחממים חמאה במחבת גדולה; מבשלים ומערבבים את הפטריות, בצל ירוק ופלפל פעמון עד שהבצל שקוף והירקות מתרככים, כ -5 דקות. מערבבים בקמח, פלפל שחור, ושום להפיץ תיבול.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
פלפלפלפל
בצל ירוקבצל ירוק
ירקירק
פטריותפטריות
תיבולתיבול
חמאהחמאה
שוםשום
מורחיםמורחים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
יוצקים את מרק עוף ושמנת, לטאטא את התערובת עד חלקה מעובה, 5 עד 8 דקות יותר. מערבבים את טורקיה, חצי גבינת פרמזן, ואת לינגוויני מבושל, ומערבבים קלות כדי מעיל כל החומרים עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
לינגוויני מבושללינגוויני מבושל
פרמזןפרמזן
מרק עוףמרק עוף
טורקיה כולהטורקיה כולה
קרםקרם
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
6
מורחים את התערובת לתבנית האפייה המוכנה ומפזרים את החלק העליון עם גבינת הפרמזן שנותרה והשקדים.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
שקדיםשקדים
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
אופים בתנור שחומם מראש עד לתערובת מבעבע והחלק העליון החל להשחים, כ -20 דקות, ומפזרים פטרוזיליה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסיםשקדים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות, לרבעיםפטריות טריות, לרבעים2(חוֹרֶף)שום spread תיבול (כגון קיסר הגדול של ג'וני®! התפשטות שום & תיבול)שום spread תיבול (כגון קיסר הגדול של ג'וני®! התפשטות שום & תיבול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת, מחולקתגבינת פרמזן מגוררת, מחולקת227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה לינגווינית לא מבושלתפסטה לינגווינית לא מבושלת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהודו מבושל קצוץהודו מבושל קצוץ