קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות59
מגזין

טיגון דגים בסיסי

טיגון דגים בסיסי
טיגון דגים בסיסי הוא pescatarian מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %52 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 1269 קלוריות, 163 גרם חלבון ו 26 גרם של שומן כל אחד. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. אם יש לך פלפל, פילה האדוק, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכונים דומים: ניו אינגלנד דגים מטגנים, טיגון דגים בסיסי, ו דגים מטוגנים בסיסיים.

הוראות

1
בצלחת עוגה אחת, לשלב את החלב והפלפל; זה "רטוב" שלך mix.In צלחת עוגה נוספת, לשלב את הקמח, קמח תירס ופפריקה; זה " יבש "שלך mix.In מחבת חשמלית, מחממת את השמן ל-350F. טובלת דגים בתערובת 'רטובה', ואז מתגלגלת בתערובת' יבשה ' כדי לכסות לחלוטין.מטגנים את פילה הדגים, כמה בכל פעם, בשמן החם עבור כ 4 דקות או פחות לכל צד, עד הדג הוא השחמה יפה לשרת.אל תטגן את כולם באותו זמן או שאתה לקרר את השמן יותר מדי וזה יצטרך לחמם בחזרה לטמפרטורה (לא דבר טוב).אם טיגון בתנור הולנדי, להשתמש מדחום בשר כדי לבדוק את טמפרטורת השמן שלך, לפני שאתה מטגן.אם משתמשים במכשיר לטיגון עמוק, אנא עקבו אחר ההוראות / החוברת של היצרן שלכם.החלפות: אם האדוק אינו זמין, תחליף hake, pollock, flounder, tilapia או cod במקום; אתה יכול גם להשתמש בגרסה רזה של חלב התאדה.
מרכיבים שתצטרך
חלב מתאדהחלב מתאדה
קמח תירסקמח תירס
דג סנדלדג סנדל
האדוק.האדוק.
פפריקהפפריקה
דגיםדגים
אמנוןאמנון
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
HakeHake
בשרבשר
חלבחלב
גלולגלול
קודקוד
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
טיגון עמוקטיגון עמוק
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבתמחבת

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Menage פינו גריג ' יו Limelight טרואה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.