קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

טייבי צלע בגריל עם צדפות מטוגנות

טייבי צלע בגריל עם צדפות מטוגנות
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו את טייבי צלע צלויה עם צדפות מטוגנות. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 93 גרם חלבון, 95 גרם שומן, ובסך הכל 1325 קלוריות. מתכון זה משמש 4. 32 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. לכו לחנות ואספו חמאה, חזיר טאסו, קמח ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מרהיב של 91%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עין צלע בגריל, סטייקי עין צלעות לימון - שום מטוגנים במחבת, ו סטייקים בגריל צלעות.

הוראות

1
בחלק העליון של דוד כפול מעל מים בקושי רותחים, שלבו את החלמונים, השמנת, החמאה, מיץ הלימון, המלח והסוכר. כאשר החמאה נמסה, לטאטא את התערובת עד עבה, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
חלמון ביצהחלמון ביצה
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
מקציףמקציף
2
מסירים אותו מהאש ומערבבים פנימה את החומץ והחזיר.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
חםחם
3
בסיר כבד, על אש בינונית, מוסיפים 3 סנטימטרים של שמן צמחי ומחממים ל -350 מעלות צלזיוס.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
בקערה רדודה שלבו את הקמח עם הפפריקה, המלח והפלפל. בקערה בינונית יוצקים את החלב על הצדפות. מרימים את הצדפות מהחלב, נותנים לכל עודף לטפטף, ומחפרים אותם בקמח המתובל. מטגנים אותם בקבוצות, הופכים אותם לעתים קרובות, עד להזהבה, בערך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלב-חמאהחלב-חמאה
צדפותצדפות
פפריקהפפריקה
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מעבירים לצלחת מרופדת במגבת נייר לניקוז.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
6
מחממים את הגריל לחום בינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
מתבלים את הסטייקים במלח ופלפל, לפי הטעם, וצולים אותם על גחלים לוהטות למשך 5 דקות לכל צד, עד שבחוץ יש פחם נחמד והפנים נדיר עד בינוני-נדיר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
מעבירים את הסטייקים לצלחות הגשה ונותנים להם לנוח 5 דקות. מעל כל סטייק 4 צדפות ובובה גדולה של הולנדייז.
מרכיבים שתצטרך
רוטב הולנדזרוטב הולנדז
צדפותצדפות
סטייק.סטייק.

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

סטייק ריביי עובד ממש טוב עם פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינוןון. אתה יכול לנסות את שמורת שאמוני פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-54 דולר לבקבוק.
שמורת צ ' מוניקס פינו נואר
שמורת צ ' מוניקס פינו נואר
שמורת פינו נואר של שאמוני מציגה צבע אדום אודם, עם תווים של דובדבן, פירות יער אדומים פראיים, פלפל שחור כתוש, קינמון וסיגליות על האף. למרות המשרד במבנה אינטנסיבי ב הטעם, המרקמים רכים ועגולים, מתרחבים עם הזמן לשפע ואורך יוצאי דופן על החיך. זה צריך להגיע לשיא שלה בערך 5-8 שנים לאחר שחרורו.