קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות4
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

טמפורה מטוגן גלידה

טמפורה מטוגן גלידה
טמפורה מטוגן גלידה היא חלב חינם ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 545 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 30 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. אם יש לכם ביצה, קמח, שמן צמחי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח היפני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 10 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : עוגת פאי תפוחים מטוגן גלידה, טמפורה מטוגן במיה, ו פלפלים מטוגנים טמפורה צמחוניים.

הוראות

1
מניחים כל כף גלידה בין שתי חתיכות של עוגה פאונד כמו כריך. לעטוף כל בחוזקה בניילון נצמד, לחיצה על הכריך כדי לסחוט את הפינות סביב הגלידה.
מרכיבים שתצטרך
עוגה יבשהעוגה יבשה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו
2
מניחים לתוך המקפיא, להקפיא עד מוצק, 1 עד 2 שעות.
3
שמן חום בטיגון עמוק ל 375 מעלות F (190 מעלות C).
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
4
לטאטא יחד את הביצה והמים, ואז לטאטא בקמח עד לא גושים להישאר. לפתוח את הכריכים הקפואים, ולטבול לתוך הבלילה טמפורה. אפשר לבלילה העודפת לטפטף, ואז מניחים את הכריכים בשמן החם. מטגנים 20 עד 30 שניות עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
(קיבלר)(קיבלר)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
5
מסננים בקצרה על צלחת נייר מצופה מגבת לפני חיתוך במחצית כדי לשרת.
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

גלידה בתפריט? נסה זיווג עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "