קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות18
ציון בריאות0
מגזין

טראפלס שוקולד כפול

טראפלס שוקולד כפול
צריך הר ד ' אובר ללא גלוטן? כמהין שוקולד כפול יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מכין 18 מנות עם 129 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. אם יש לכם שבבי אפיית שוקולד מריר קקאו, קיצור, תוספת מוקצפת וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון) של 8%. נסו טראפלס שוקולד כפול, כמהין פאדג'מנטה שוקולד כפול, ו כמהין חלבון דובדבן שוקולד כפול (ללא גלוטן ויכול להיות גם טבעוני!) עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר קטן ממיסים צ ' יפס מריר על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מעבירים לקערה; מצננים לפושר, בערך 7 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מקציפים בציפוי מוקצף וקינמון.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
קינמוןקינמון
4
מכניסים למקפיא למשך 15 דקות או עד שהם יציבים מספיק ליצירת כדורים. מעצבים תערובת ל -1 אינץ'. ביצים.
5
במיקרוגל, ממיסים שבבי שוקולד חלב וקיצור; מערבבים עד חלקה. טובלים כמהין בשוקולד ומניחים על ניירות אפייה מרופדים בנייר שעווה. מפזרים מיד תוספות לבחירתכם. מקררים עד ליציבות. יש לאחסן בכלי אטום במקרר.
מרכיבים שתצטרך
פצפוצי שוקולד חלבפצפוצי שוקולד חלב
קיצורקיצור
שוקולדשוקולד
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מיקרוגלמיקרוגל

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את לורן-פריר ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-40 דולר לבקבוק.
לורנט-פריר ברוט
לורנט-פריר ברוט
לורן-פריר ברוט ל-פ הוא נושא הדגל של סגנון הבית של לורן-פריר. פריך, רענן ואלגנטי, ברוט ל-פ משקף את המהות הבסיסית של השמפניות שלנו.הצבע הוא גוון זהוב חיוור, עם בועות עדינות ומתמשכות. האף טרי ועדין, מראה מורכבות טובה עם רמזים של פירות הדר ופירות לבנים. הסגנון הקל של ברוט ל-פ הוביל את הדרך להפוך את השמפניה למשקה האפריטיף האידיאלי. האיזון המושלם שלו, פריכות הטעמים והעדינות הופכים אותו גם לבן לוויה האידיאלי לדגים, עופות ובשר לבן.