קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות57
מגזין

טרוטת עין-הקשת צלויה על קרש עץ ארז

טרוטת עין-הקשת צלויה על קרש עץ ארז
טרוטת עין-הקשת קלויה על קרש עץ ארז היא ללא גלוטן, חלב חינם, וכל 30 מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 281 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם פלפל, טרוטה קשת, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הלימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 55 דקות. נסו דגים צלויים מיסו על קרש ארז, סלמון ארז-קרש, ו סלמון רום עץ ארז (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן ולחמם את הגריל שלך על ידי בניית אש בצד 1 של הגריל.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
בקערה קטנה, מערבבים יחד את המלח, הפלפל, אבקת צ ' ילי אדומה, ואת herbes de Provence. פתח את בטנו של כל טרוטה ולשפשף קלות על תערובת התבלינים צ ' ילי. לאחר מכן, מניחים 2 פרוסות לימון לתוך הבטן של כל פורל ולאחר מכן בזהירות למקם כל פורל על קרש ארז.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות ענבים אדומים או ירוקים ללא גרעינים, חצויים2 כוסות ענבים אדומים או ירוקים ללא גרעינים, חצויים
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
לוח ארזלוח ארז
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
קליפות מלימוןקליפות מלימון
פורלפורל
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מבשלים את קרשי הטרוטה בברביקיו מכוסה הרחק מחום ישיר במשך 15 דקות. לאחר מכן, להעביר את הקורות על החום הישיר ומבשלים 5 עד 7 דקות נוספות, מכוסה. קרשי הארז יתחילו לעשן, והדגי הטרוטה תתחיל להפוך לחום זהוב. לאחר הטרוטה סיימה בישול, להסיר את הקרשים מן הגריל ולהניח בצד. בזהירות, להרים את הדגים מהקרש ולהגיש.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Santi Sortesele פינו Grigio. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.