קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

ירוק לפת דרומי וקותלי חזיר

ירוק לפת דרומי וקותלי חזיר
ירוק לפת דרומי וקותלי חזיר עשויים להיות רק תוספת שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון ידידותי fodmap יש 205 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. אם יש לך בשר חזיר, סוכר, מים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 14%. נסו ירוק לפת בסגנון דרומי, ירקות דרומיים מסורתיים (חרדל, לפת או כרוב), ו כרוב ירוק עם קותלי חזיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
הביאו רתלי חזיר ו-2 ליטרים מים לרתיחה בתנור הולנדי בן 8 ליטר. להפחית את החום, ומבשלים 1 1/2 עד 2 שעות או עד הבשר מכרז.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (10 אונקיות) אפונת צרורות, מופשרת או קופסה אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילה אחת (10 אונקיות) אפונת צרורות, מופשרת או קופסה אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
להסיר ולהשליך גבעולים כתמים דהויים מן הירוקים. קוצצים ירקות, לשטוף ביסודיות; לנקז. לקלף שורשי לפת, לחתוך לשניים.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
לפתלפת
3
מוסיפים ירקות, שורשים וסוכר לתנור ההולנדי; מביאים לרתיחה. להפחית חום; לכסות ומבשלים 45 עד 60 דקות או עד ירקות ושורשים הם במכרז.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי