קושימומחה
מוכן ב7 שעות, 35 דק.
מנות12
ציון בריאות20
מגזין

ירקות מבשלים לאט Minestrone

ירקות מבשלים לאט Minestrone
המתכון איטי בישול ירקות Minestrone יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 7 שעות ו-35 דקות. במנה עיקרית זו יש 208 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. אם יש לך פלפל, מיץ עגבניות, גבעולי סלרי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מובא לך על ידי BettyCrocker.com. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 59%. נסו ירקות מבשלים לאט Minestrone, מרק Minestrone בישול איטי, ו מרק Minestrone בישול איטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
ב 4-5 ליטר סיר איטי, לערבב את כל החומרים למעט פסטה וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
כיסוי; לבשל על חום נמוך הגדרת 7 עד 8 שעות.
3
מערבבים בפסטה. הגדל את הגדרת החום לגובה; כסה ובשל 15 עד 20 דקות יותר או עד שהפסטה תהיה עדינה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
4
מפזרים כל מנה עם גבינה. הערה: מתכון זה נבדק בתנור איטי עם אלמנטים חימום בצד ובתחתית של התנור, לא בכיריים שעומדים רק על בסיס מחומם. עבור בישול איטי עם רק בסיס מחומם, בצע את כיווני היצרנים עבור שכבות מרכיבים ובחירת טמפרטורה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים

מרכיבים

794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)האם muir עגבניות אורגניות חתוכות לקוביות, לא מצורפותהאם muir עגבניות אורגניות חתוכות לקוביות, לא מצורפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר בינוני, פרוסגזר בינוני, פרוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבעולי סלרי בינוניים, קצוציםגבעולי סלרי בינוניים, קצוצים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק ירקות או מרק עוף (מ 32-oz קרטון)מרק ירקות או מרק עוף (מ 32-oz קרטון)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי בזיליקום יבשיםעלי בזיליקום יבשים85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוס פטריות טריות פרוסותכוס פטריות טריות פרוסות2שיני שום, קצוץ דקשיני שום, קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל בינוני, קצוץבצל בינוני, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)עלי אורגנו יבשיםעלי אורגנו יבשים12ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת פרמזן גרוסה, אם תרצה.גבינת פרמזן גרוסה, אם תרצה.0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס128אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות פסטה rotini לא מבושל1/2 כוסות פסטה rotini לא מבושל11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(מומלץ: סקרמנטו)(מומלץ: סקרמנטו)