קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 45 דק.
מנות1
ציון בריאות33
מגזין

כדור גבינת דלעת

כדור גבינת דלעת
כדור גבינת דלעת יכול להיות רק לקטו אובו צמחוני מתכון שחיפשת. מתכון זה משמש 1. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 68 גרם חלבון, 156 גרם שומן, ובסך הכל 2002 קלוריות. מתכון זה מכלמתכונים דורש מוט בייגלה, גבינת צ'דר, דלעת מוצקה ושימורי אננס. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 2 שעות ו 45 דקות. 24 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. בסך הכל, המתכון הזה מרוויח ציון כף מעולה של 85%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון כדור גבינת דלעת, כדור גבינת דלעת, ו כדור גבינת דלעת.

הוראות

1
מקציפים גבינות צ ' דר ושמנת בקערה עם מערבל חשמלי עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים פנימה את הדלעת, שימורי האננס, הפלפל האנגלי ואגוז המוסקט ומערבבים היטב. מכסים ומכניסים למקרר למשך 2 עד 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
שימורי אננסשימורי אננס
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
דלעתדלעת
מוסקטמוסקט
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
2
כאשר תערובת הגבינה יציבה, מעצבים אותה לכדור. כדי שזה ייראה כמו דלעת, קלעו את הצדדים בקווים אנכיים בעזרת סכין חמאה.
מרכיבים שתצטרך
דלעתדלעת
חמאהחמאה
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
סכין חמאהסכין חמאה
3
מוסיפים את מוט הבייגלה לגבעול ומעבירים לפלטת הגשה.
מרכיבים שתצטרך
בייגלהבייגלה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מחנות יובי רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה לקובי קאווה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -20 דולר.
יובי וקמפ רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה-40 קובי קאווה
יובי וקמפ רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה-40 קובי קאווה
בצבע זהב חיוור, לקאווה זו יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של הדרים לימון ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה ברוט טבע קאווה הוא מאוד תכליתי כי אין מינון הוסיף, כך את חומציות ובועות לנקות שלך חיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים במרינדה מיסו, טונה משובצת שומשום, טיקה מסאלה עוף וג ' מון איבריקו.