קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות24
ציון בריאות11
מגזין

כדורי סלמון שומשום שחור

כדורי סלמון שומשום שחור
מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 66 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. והוא יספק כ 24 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם זנגביל, שמן שומשום אסייתי, מלח כשר ופלפל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. נסו יואן סומסום שחור (כדורי אורז סומסום שחור דביק), שחור וכתום: זרעי שומשום שחורים וסלמון מצופה מלח עם רוטב ווסאבי-ליים, ו כדורי סלמון מעושנים עם שומשום שחור (מתכונים דומים).

הוראות

1
מורחים את קוביות הסלמון על צלחת להקפיא במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מעבירים את הסלמון למעבד מזון.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את ערמוני המים, ביצה לבנה, קורנפלור, אבקת ווסאבי, שלושה רבעים של בצל ירוק, 1 1/2 כפיות של זנגביל, 2 כפיות מלח כשר וקמצוץ של פלפל. דופק 4 או 5 פעמים, עד הסלמון קצוץ ואת התערובת פשוט מגיע יחד.
מרכיבים שתצטרך
4
מעבירים לקערה.
5
מורחים את שומשום על צלחת. סקופ את תערובת הסלמון לתוך תלוליות של 2 כפות כל אחד להתגלגל לתוך 24 כדורים.
מרכיבים שתצטרך
6
מגלגלים את הכדורים בזרעים ומעבירים ל 2 צלחות עוגת זכוכית. שים את אחת הצלחות באוניית קיטור גדולה. קיטור כדורי הסלמון מעל מים רותחים עד המשרד, על 6 דקות. חזור עם כדורי הסלמון הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
7
בינתיים, בקערה, לשלב את החומץ, רוטב סויה ושמן שומשום עם בצל ירוק הנותרים וג ' ינג ' ר.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים את כדורי הסלמון עם רוטב הטבילה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה Trentadue La Storia. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.