קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

כדורי פופקורן חמאת בוטנים

כדורי פופקורן חמאת בוטנים
כדורי פופקורן חמאת בוטנים יכולים להיות רק ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני מתכון שחיפשת. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים.. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 6 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 233 קלוריות. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. אם יש לכם חמאת בוטנים, חמאה, סירופ תירס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המאכל האמריקאי הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. זה עובד טוב כמו קינוח במחיר סביר מאוד. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 22%, וזה לא כל כך עצום. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם כדורי פופקורן חמאת בוטנים, כדורי פופקורן חמאת בוטנים, ו כדורי פופקורן חמאת בוטנים.

הוראות

1
שלב סוכר חום, סירופ תירס וחמאה בסיר גדול; מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד שהתערובת מגיעה לרתיחה מתגלגלת.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
סירופ תירססירופ תירס
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים את הסיר מהאש; מערבבים פנימה חמאת בוטנים עד שהתערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מניחים פופקורן בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
פופקורןפופקורן
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
יוצקים תערובת חמאת בוטנים על פופקורן; זורקים עד לציפוי אחיד. יוצרים כ-16 כדורים בעזרת ידיים בחמאה. מסדרים כדורים על תבנית מרופדת בנייר שעווה; אפשר להתייבש ולהתייצב, לפחות 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
פופקורןפופקורן
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לכדורי פופקורן. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "