קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

כדורי שלג דרומיים

כדורי שלג דרומיים
כדורי שלג דרומיים עשויים להיות מתכון טוב להרחבת אוסף הר ד ' אובר שלך. מנה אחת מכילה 119 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים.. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. אם יש לכם סירופ תירס, מרשמלו, ריבת תפוזים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 9%. ציון זה רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון). נסו כדורי שלג דרומיים, שעועית לימה דרומית פשוטה: צד מושלם לארוחות דרומיות דשנות, ו מצאנו דרך בריאה יותר ליהנות מהתוספת הדרומית האהובה עליכם! אתה תאהב את הירוקים הדרומיים הבריאים שלנו עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה שלבו את סירופ התירס, ריבת התפוזים ותרכיז מיץ התפוזים. מערבבים פנימה את ופלי הווניל הכתושים ולשים יחד עד שהם לחים ומעורבים היטב. השתמש בידיים שלך כדי לעצב את התערובת לכדורים בגודל 1 אינץ', ומילא כל אחד מהם 1 עד 2 מיני מרשמלו.
מרכיבים שתצטרך
תרכיז מיץ תפוזיםתרכיז מיץ תפוזים
מיני מרשמלומיני מרשמלו
מרמלדה כתומהמרמלדה כתומה
עוגיות וופל ונילעוגיות וופל וניל
סירופ תירססירופ תירס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מגלגלים כל כדור בקוקוס לציפוי ומאחסנים בכלי אטום עד שבוע 1.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
גלולגלול

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. קו הרוחב לרמנדייר-ברנייר אקסטרה ברוט עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 55 דולר לבקבוק.
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
כרמים ממוקמים בוורטוס, אוגר, אוויזה, קרמנט, המהווים קו קרוב למרידיאן ה -4. קו האורך הוא 60% יין בסיס מהוינטג ' 2009 המותסס בנירוסטה ו -40% יין מילואים מפודרה ואלון ניטרלי. 100% שרדונה התיישן על השקיות למעלה משנתיים ומינון של 4 גרם לליטר.