קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

כוסות ביצים אבוקדו בייקון

כוסות ביצים אבוקדו בייקון
בייקון אבוקדו ביצים כוסות הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 8 גר' של חלבון, 19 גרם של שומן, וסך הכל 224 קלוריות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתוך Kirbie תשוקות יש 2914 אוהדים. זה עובד היטב כמו מנות ראשונות במחיר סביר מאוד. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו לעטוף ארוחת בוקר קליפורניה (אבוקדו, ביצה, בייקון & יותר!), כריכי תה סלט ביצים אבוקדו, ו בייקון וביצה מקרוני וגבינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 191°. מחבת מאפין גריז. פורסים אבוקדו לשניים. קח חצי אחד, להסיר בור, לחתוך את חלק קטן של החלק התחתון, כך אבוקדו יש קצה שטוח. תיזהר לא לחתוך יותר מדי כמו שאתה לא רוצה לחתוך עמוק מדי לתוך השטח חלול שנוצר על ידי הבור. אתה רוצה שיהיה משטח עגול שקוע באבוקדו אבל אתה לא רוצה שיהיה חור בתחתית כמו הביצה תיפול.
מרכיבים שתצטרך
אבוקדואבוקדו
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינסמגש מאפינס
תנורתנור
2
מניחים כל חצי לחתוך (כי יש מרכז חלול) למחבת מאפין. עבור השאריות הקטנות הנותרות, אתה יכול לאכול או להשתמש למשהו אחר.
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינסמגש מאפינס
3
לעטוף רצועה של בייקון סביב החלק החיצוני של האבוקדו. לשבור ביצה למרכז, כך חלמון הביצה יושב באמצע אבוקדו שבו הבור היה פעם.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
אבוקדואבוקדו
בייקוןבייקון
עוטףעוטף
ביצהביצה
4
אופים במשך כ 12-17 דקות, עד ביצה לבן מבושל לחלוטין. בעדינות להסיר כוסות מחבת מאפין עם כף גדולה, הרמת מהחלק התחתון של הכוסות.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינסמגש מאפינס
תנורתנור
5
מגישים בעוד חם.