קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות16
ציון בריאות18
מגזין

כוסות מוס שוקולד

כוסות מוס שוקולד
אם 44 סנט למנה נופל בתקציב שלך, כוסות מוס שוקולד יכול להיות סופר ללא גלוטן, וטבעוני מתכון לנסות. והוא יספק כ 16 מנות. מנה אחת מכילה 51 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. 1042 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו אבקת קקאו, טופו נוסף, ללא חלב, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. נסו S ' more חלב מוס שוקולד מלא כוסות שוקולד עם ציפוי מרשמלו, כוסות מוס שוקולד מריר, ו כוסות מוס אגוזי לוז שוקולד (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים את השוקולד צ ' יפס על דוד כפול.בעוד השוקולד נמס, למזג את הטופו, משקה חלב קוקוס, אבקת קקאו, וסטיביה בבלנדר או מעבד מזון עד חלקה מאוד. ייתכן שיהיה עליך לעצור את המכונה כמה פעמים לגרד את הצדדים.לאחר שהשוקולד נמס, מוסיפים אותו לשאר המרכיבים ומתמזגים עד לקבלת חלקה, משפשפים את הצדדים לפי הצורך. התערובת תהיה כעת חמה ועקביות הפודינג.אתה יכול להגיש את הקינוח בשלב זה כמו פודינג שוקולד חם, או שאתה יכול לצנן אותו כדי להפוך מוס שוקולד. עבור מוס, יוצקים את הפודינג לתוך מיכל זכוכית ולאחסן אותו במקרר במשך כמה שעות או לילה כדי המשרד.לפני צנרת, מקציפים את מוס עם מערבל כף יד כדי שוט אוויר לתוכו. מקטרת את המוס לתוך כוסות שוקולד ומגישה.
מרכיבים שתצטרך
משקה חלב קוקוסמשקה חלב קוקוס
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
אבקת קקאואבקת קקאו
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
סטיביהסטיביה
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
6 1/2 אונקיות שוקולד לא ממותק, קצוץ דק6 1/2 אונקיות שוקולד לא ממותק, קצוץ דק
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות