קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

כוסות שרבט סאני

כוסות שרבט סאני
כוסות שרבט סאני יכולות להיות בדיוק המתכון ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני שחיפשתם. מתכון זה מכיל 4 מנות עם 98 קלוריות , 3 גרם חלבון ו- 1 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 10% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. אם יש לכם מיץ אננס, תמצית וניל, שרבט לימון וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 70% . נסו שרבט חמוציות בכוסות טוויל , סאני'ס קאריוורסט עם פלפלים ובצל כבושים מהירים וקטשופ סאני'ס קארי , וסלט"פירות" קיץ סאני עם רוטב הדרים שמש (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר קטן מערבבים עמילן תירס ומיץ תפוזים עד לקבלת תערובת חלקה. להביא לרתיחה; מבשלים ומערבבים במשך 1-2 דקות או עד שמסמיך. מערבבים פנימה וניל; מצננים 5 דקות. מערבבים בעדינות את התפוזים. לגרוף שרבט למנות אישיות; מעל רוטב תפוזים.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
קני ממתקים נוספיםקני ממתקים נוספים
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
בערך פטל שרבט, מעט מרוכךבערך פטל שרבט, מעט מרוכך
דבש הדריםדבש הדרים
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם בחירה מצוינת עבור שרבט. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את NV Solera Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.