קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

כיסוני קארי ירוקים

כיסוני קארי ירוקים
ירוק קארי Fritters הוא חלב חינם מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 18 גרם חלבון 15 גרם של שומן, וסך הכל 233 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. גשו לסופר וקנו מלח כשר, ג'ינג'ר, משחת קארי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו הודו בקארי ירוק תאילנדי וקציץ בשר קישואים ברוטב קארי ירוק חלב קוקוס, פריטרים קינואה פריך עם עגבניות צ'אטני עגבניות ירוקות זברה ירוקה ירושה עגבניות, ו משחת קארי ירוקה תאילנדית תוצרת בית (וקארי ירוק תאילנדי קל) (מתכונים דומים).

הוראות

1
במקום הראשון 3 מרכיבים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים מיונז ואת המרכיבים הבאים 7 (דרך ביצה).
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
ביצהביצה
3
מוסיפים תערובת מיונז לתערובת עוף; מערבבים קלות עד בשילוב. מחלקים ל 12 חלקים שווים; בעדינות לעצב כל חלק לתוך פטי קטן (לא לארוז).
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
עוף שלםעוף שלם
4
מחממים מחבת גדולה מעל חום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
הוסף 1 כף שמן קנולה למחבת; מערבולת מעיל.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
הוסף 6 קציצות למחבת; לבשל 3 1/2 דקות בכל צד או עד שנעשה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
הסר מהמחבת. חזור על הנוהל עם שאריות שמן וקציצות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הלובנזי צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.