קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות11
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

כל אמריקאי בננה ספליט

כל אמריקאי בננה ספליט
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים ללא גלוטן וללא חלב לרפרטואר שלך, All-American Banana Split עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. לקינוח הזה יש 459 קלוריות, 8 גרם חלבון ו-16 גרם שומן למנה. תמורת 88 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 14% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה משרת 1. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה האמריקאית הזו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם בננה, קצפת, נתחי אננס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. עם ציון של 59%, המנה הזו די טובה. פיצול בננה אול-אמריקאי, לחם בננה מפוצל בריא וספליט בננה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מניחים בננה בצלחת קינוח; מניחים כדורי גלידה בין בננה. למעלה עם שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות תותים טריים פרוסים או 1 כף תוספת גלידת תותים2 כפות תותים טריים פרוסים או 1 כף תוספת גלידת תותים
תותים טריים פרוסים או 1 כף תוספת גלידת תותתותים טריים פרוסים או 1 כף תוספת גלידת תות
2
מגישים מיד.

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

בננה ספליט עובד ממש טוב עם שמנת שרי, משקה אלכוהולי ומרכיב. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את NV Solera Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.