קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כל נקניקיות התירס האמריקאיות

כל נקניקיות התירס האמריקאיות
המתכון כל נקניקיות תירס אמריקאיות יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 45 דקות. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 351 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 16 גרם שומן. גשו לסופר וקנו פטרוזיליה, קטשופ, חרדל אמריקאי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד טוב כמו מתאבן. נסו מיני Jalapeno נקניקיות תירס ונקניקיות תירס {ללא גלוטן}, גורי קלח תירס (נקניקיות תירס), ו נקניקיות תירס (מתכונים דומים).

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1(יכול להיות או להרחיק)פלפל קאיין (אופציונלי) או 1/2 כפית פפריקה (אופציונלי)פלפל קאיין (אופציונלי) או 1/2 כפית פפריקה (אופציונלי)11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)11 קילו קישואים,פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת1גדולביצה, הוכהביצה, הוכה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה (בתוספת תוספת לדלות)קמח לכל מטרה (בתוספת תוספת לדלות)1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה3(חוֹרֶף)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך8largesנקניקיות נקניקיהנקניקיות נקניקיה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל אמריקאיחרדל אמריקאי11 קילו קישואים,אבקת בצל(יכול להשתמש 1 כף בצל טרי טחון דק מאוד)אבקת בצל(יכול להשתמש 1 כף בצל טרי טחון דק מאוד)11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קטשופ עגבניותקטשופ עגבניות2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס צהוב (פולנטה)קמח תירס צהוב (פולנטה)

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

נקניקיות עובדות ממש טוב עם ריזלינג, Gewurztraminer, יין רוזה. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chateau Ste. מישל ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.