קושיבינוני
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות1
ציון בריאות68
מגזין

כמהין אגוזי לוז

כמהין אגוזי לוז
כמהין אגוזי לוז יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 1 מנות. מנה זו מכילה סביב 75 גרם חלבון 266 גרם של שומן, וסך הכל 4889 קלוריות. המתכון הזה מכסה %68 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שוקולד, נוטלה, שוקולד צ'יפס חצי מתוק, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השוקולד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שוקולד צ'יפס שוקולד חלב קשיו כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. נסו כמהין אגוזי לוז, כמהין אגוזי לוז, ו כמהין אגוזי לוז (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

Tempranillo, אלברינו, Grenache הם הבחירה העליונה שלי לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. עמק ורדאד סנטה ינז Tempranillo עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
ורדאד סנטה ינז עמק Tempranillo
ורדאד סנטה ינז עמק Tempranillo
היין בעל גוף בינוני ומלא ויש לו פרופיל ארומטי יפה מאוד עם דובדבן חמוץ ועלי כותרת של ורדים ותבלינים. על החיך יש דובדבנים טארט, טבק, תבלין קשה וקקאו. אני אוהב את הטעמים הממוקדים הייחודיים של היין הזה ואהבתי את הטמפרניו בחבית מההתחלה. תערובת: 75% Tempranillo, 17% סירה, 8% Graciano