קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות30
ציון בריאות0
מגזין

כמהין אגוזי מייפל

כמהין אגוזי מייפל
כמהין אגוזי מייפל הוא מאכל שמגיש 30. מנה אחת מכילה 114 קלוריות, 1 גרם חלבון ו-7 גרם שומן. תמורת 22 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן. אם יש לכם שוקולד צ'יפס מתוק למחצה, גבינת שמנת, טעם מייפל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון לא כל כך סופר ספונקולרי של 11%. מתכונים דומים: עוגיות מייפל-אגוז עם ציפוי מייפל, טראפלס ללא אגוזים וטראפלס עם חמאה.

הוראות

1
בקערה קטנה המתאימה למיקרוגל, ממיסים שוקולד צ'יפס. מניחים בצד לצינון. בקערה אחרת מקציפים גבינת שמנת וסוכר קונדיטורים עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים שוקולד מומס ומייפל; מקציפים עד לקבלת תערובת אחידה. מצננים במשך 15 דקות או עד שהוא יציב מספיק כדי להתמודד.
מרכיבים שתצטרך
טעם מייפלטעם מייפל
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
3
צור 1-in. כדורים; לגלגל באגוזי מלך. שומרים בכלי אטום במקרר.
מרכיבים שתצטרך
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה- Barefoot Bubbly Extra Dry עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
בועה יחפה במיוחד יבש
בועה יחפה במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.