קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

כנפי סויה משמש ליים

כנפי סויה משמש ליים
אגפי סויה משמש ליים נטול גלוטן, וללא לקטוז מתאבנים. מנה זו מכילה כ 64 גרם חלבון 52 גרם של שומן, וסך הכל 853 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם רוטב סויה, סוכר, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-25 דקות. מתכונים דומים: כנפי עוף משמש ליים, ליים, משמש וכנפי עוף ברוטב סויה, ו קבב סטייק סויה דבש עם רוטב לימון כוסברה.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא יין בדיעבד שרדונה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.