קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות18
ציון בריאות0
מגזין

כנפי עוף כתומות מזוגגות

כנפי עוף כתומות מזוגגות
כנפי עוף כתומות מזוגגות עשויות להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר ההר ד ' אובר שלך. מתכון זה מכין 18 מנות עם 76 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם זרעי סלרי, רוטב סויה, תרכיז מיץ תפוזים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב וידידותי לפודמפ דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 14%. ציון זה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו כנפי עוף מזוגגות כתומות, כנפי עוף מזוגגות כתומות, ו כנפי עוף מזוגגות כתומות דם עם פטה מוקצפת עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים עוף בתוך 13 אינץ ' משומן. 9 אינץ'. תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
2
שלב את שאר החומרים; יוצקים מעל עוף.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
3
אופים, ללא כיסוי, בחום של 375 מעלות למשך 30-40 דקות או עד שהמיצים מתבהרים, מתבשלים מדי פעם בזיגוג.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, משקה אלכוהולי, מרכיב, פינו נואר, יין אדום יבש, יין מבעבע, שרדונה, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, אבקת זרעי אהבה, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט, ורוד נוצץ

כנפי עוף עובדות ממש טוב עם יין לבן, משקה אלכוהולי ומרכיב. בשר לבן משולב בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להתגבר על הטעם של הבשר, כך שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף שהוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להגיש עם אדום כמו פינו נואר. קזאל פיגיראן אנטוניו עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
קאסל פיגיירה אנטוניו
קאסל פיגיירה אנטוניו
ניחוחות עזים של פרחים לבנים, טרגון טרי, תפוח ירוק וצהוב, אגס ווניל. על החיך, אינטנסיבי ובהיר, עם מרקם משיי שילוב נדיר של משקל ואלגנטיות מטע פירות, פרחים, תבלינים תיבת בהיר הדר להוביל ארוך, אינטנסיבי גימור עם לילט גוונים של ירוק עשבי תיבול ומינרלים.זהו יין המיועד לשפע של הים. פלוק קרודו, ברנזינו קלוי, צדפות רוקפלר, שרימפס מלח ופלפל.