קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות15
ציון בריאות2
מגזין

כנפי עוף שום דבש

כנפי עוף שום דבש
כנפי עוף שום דבש יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 276 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן למנה. מתאים ל-15 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -45 דקות. אם יש לך סוכר חום, דבש, כנפי עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 21%. נסו כנפי עוף שום דבש, כנפי עוף שום דבש, ו כנפי עוף שום דבש (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים בצל, דבש, סוכר חום, רוטב סויה, חמאה, אבקת חרדל, ושום יחד בסיר על חום בינוני; לבשל עד חם, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת חרדלאבקת חרדל
סוכר חוםסוכר חום
רוטב סויהרוטב סויה
חמאהחמאה
שוםשום
דבשדבש
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
לפרוש כנפיים בשכבה זוגית לתוך צלחת אפייה רדודה; לשפוך רוטב על הכנפיים.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
להשרות כנפיים בקירור 1 שעה ללילה.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
4
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
אופים את כנפי העוף, הופך מדי פעם, עד שכבר לא ורוד על העצם ומיצים לרוץ ברור, כ -90 דקות. מדחום שנקרא מיידית מוכנס ליד העצם צריך לקרוא 165 מעלות F (74 מעלות C).
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
עצםעצם
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.