קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות2
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כנפי עוף שמימיות

כנפי עוף שמימיות
כנפי עוף שמימיות הן ללא גלוטן מתאבנים. מנה זו מכילה כ 15 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 256 קלוריות. מתאים ל-8 מנות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 50 דקות. גשו לסופר וקנו בירה, סוכר חום, שן שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב ג'ינג'ר הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. מתכונים דומים: שיפודי עוף, מנטה ומלפפון שמימיים עם רוטב בצל אביב, ברים שמימיים, ו לשמר דובדבן שמימי.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הן אפשרויות נהדרות לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.