קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

כרוב ניצנים חשיש

כרוב ניצנים חשיש
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה צדדית ראשונית? כרוב ניצנים חשיש יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 233 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 18 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכי לחנות וקחי כרוב ניצנים, ביצים, רוזמרין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו תפוחי אדמה מטוגנים & כרוב ניצנים, כרוב ניצנים חשיש עם בייקון, ו כרוב ניצנים חשיש ארוחת בוקר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת ברזל יצוק בינונית עם ליד מעל חום בינוני. כאשר הוא מנצנץ, להוסיף רוזמרין. מבשלים כ 1 דקה, ולאחר מכן להסיר את sprig, הגדרת אותו בצד על צלחת כדי להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
רוזמריןרוזמרין
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הבצל והשום ומפחיתים את החום לרמה בינונית-נמוכה. מבשלים עד הבצל מתרכך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
3
הוסף את הנבטים ולהגדיל את החום בינוני גבוה. קוצצים קצת עלי הרוזמרין המטוגנים (להשליך את גזע וודי) ולהוסיף אותם למחבת. ערבוב לעתים קרובות, לבשל עד נבטים הם זהובים על הקצוות, על 5 דקות.השתמש בכפית גדולה כדי ליצור 4 בארות נבטים בזהירות לשפוך ביצה לתוך כל אחד. להפחית את החום בינוני נמוך, לכסות, ומבשלים 2 עד 3 דקות, עד הביצים set.To מגישים, באמצעות כף גדולה, בזהירות לגרוף מתחת לכל ביצה, איסוף קצת חשיש נבט כמו שאתה הולך. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.עוד כרוב ניצנים מתכונים על מזון הרפובליקה:כרוב ניצנים עם מתכון כבד עוף מטוגן
מרכיבים שתצטרך
כרוב ניצניםכרוב ניצנים
רוזמריןרוזמרין
מלח ופלפלמלח ופלפל
כבד עוףכבד עוף
נבטיםנבטים
ביצהביצה
תפוחי אדמה מטוגניםתפוחי אדמה מטוגנים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מתכון כרוב ניצנים קלוי Pancetta
מרכיבים שתצטרך
כרוב ניצניםכרוב ניצנים
פנצ ' טהפנצ ' טה
5
לטהר סחבת בריסל נבטים בריסל נבטים
מרכיבים שתצטרך
כרוב ניצניםכרוב ניצנים

ציוד