קושימומחה
מוכן ב72 שעות, 20 דק.
מנות12
ציון בריאות5
מגזין

כרוב קוריאני קמחי

כרוב קוריאני קמחי
כרוב קוריאני קמחי יכול להיות רק תוספת אתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 1 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 25 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 12 . אם יש לכם כרוב, זנגביל, מלח כבישהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא מאוד תקציב ידידותי מתכון לאוהדים של אוכל קוריאני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 72 שעות ו-20 דקות. נסו קימצ'י / קימצ' י/גימצ'י (כרוב מתובל קוריאני מותסס), קימצ'י מנדו (כופתאות קמחי קוריאניות), ו המבורגר קימצ'י קוריאני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לקוריאנית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. ליאו סטין סאיני ויניארד צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.