קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

כרובית הודית מתובלת ותפוחי אדמה

כרובית הודית מתובלת ותפוחי אדמה
כרובית הודית מתובלת ותפוחי אדמה יכול להיות רק תוספת אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, כל 30, ומתכון טבעוני יש 303 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 18 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך זנגביל, שיני שום, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל הודי. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו כרובית הודית מתובלת ותפוחי אדמה., מטבל כרובית הודי מתובל, ו כרובית ממולאת ההודי מתובל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים מתלה תנור בשליש העליון של התנור ומניחים תבנית אפייה רדודה על מתלה. מחממים תנור ל 246°.
2
לזרוק כרובית ותפוחי אדמה יחד בקערה עם 3 כפות שמן, זרעי כמון, ו1/4 כפית מלח.
מרכיבים שתצטרך
3
מורחים במחבת אפייה חמה וצלי, תוך ערבוב מדי פעם, עד כרובית מכרז משחימים כתמים ותפוחי אדמה הם רק מכרז, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
בעוד ירקות הם צלייה, בצל לבשל, שום, jalapeño, וג ' ינג 'ר הנותרים 2 כפות שמן במחבת כבדה 12 אינץ' על חום מתון, ערבוב לעתים קרובות, עד רך מאוד ומתחיל להפוך זהב, 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים כמון טחון, כוסברה, כורכום, קאיין, ונותר 1/2 כפית מלח ומבשלים, ערבוב כל הזמן, 2 דקות. מערבבים במים, מגרדים את כל חתיכות חומות מתחתית המחבת, ולאחר מכן מוסיפים ירקות קלויים. לבשל, מכוסה, ערבוב מדי פעם, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ליאו Steen Saini כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.