קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות4
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

כריכי גלידת אגוזי לוז עם שוקולד

כריכי גלידת אגוזי לוז עם שוקולד
מתאים ל-8 מנות. מנה אחת מכילה 279 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. אם יש לך ממרח אגוזי לוז שוקולד, גלידת שוקולד פרימיום, אגוזי לוז, וכמה מרכיבים אחרים על יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-25 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו גלידת אגוזים ללא חלב עם עוגיות אגוזי לוז ללא דגנים, מוות על ידי גלידת שוקולד, ו אין גלידת שוקולד Churn Keto (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם אפשרויות נהדרות לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.