קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות15
ציון בריאות1
מגזין

כריכי מלפפון שעון קיץ

כריכי מלפפון שעון קיץ
כריכי מלפפון שעון קיץ עשויים להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים שלך. צופה בדמות שלך? למתכון צמחוני לקטו אובו זה יש 194 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 15. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 20 דקות. מתכון זה מכלמתכונים דורש גבינת שמנת, מלפפון, עשב שמיר, מיונז. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 20%, וזה לא כל כך יוצא דופן. מתכונים דומים: קיץ זמן ירקות פיצה פאי, סלט חזיר ושעועית בקיץ, ו זמן קיץ ירקות פיתה להמיס.

הוראות

1
מועכים גבינת שמנת, מיונז ורוטב חווה מערבבים יחד בקערה עם מזלג עד לקבלת תערובת חלקה; מצננים לפחות 1 שעה כדי למזג טעמים.
מרכיבים שתצטרך
תערובת רוטב ראנץ יבשתערובת רוטב ראנץ יבש
גבינת שמנתגבינת שמנת
מיונזמיונז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
כ -10 דקות לפני ההגשה מוציאים את תערובת גבינת השמנת מהמקרר ומניחים לעמוד להתרככות.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
3
מורחים כ -1 כף מתערובת גבינת השמנת באופן שווה על כל פרוסת לחם שיפון קוקטייל, מעליהם פרוסת מלפפון ומפזרים שמיר.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
לחם שיפוןלחם שיפון
קוקטיילקוקטייל
מלפפוןמלפפון
מורחיםמורחים
שמירשמיר

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את לורן-פריר ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-40 דולר לבקבוק.
לורנט-פריר ברוט
לורנט-פריר ברוט
לורן-פריר ברוט ל-פ הוא נושא הדגל של סגנון הבית של לורן-פריר. פריך, רענן ואלגנטי, ברוט ל-פ משקף את המהות הבסיסית של השמפניות שלנו.הצבע הוא גוון זהוב חיוור, עם בועות עדינות ומתמשכות. האף טרי ועדין, מראה מורכבות טובה עם רמזים של פירות הדר ופירות לבנים. הסגנון הקל של ברוט ל-פ הוביל את הדרך להפוך את השמפניה למשקה האפריטיף האידיאלי. האיזון המושלם שלו, פריכות הטעמים והעדינות הופכים אותו גם לבן לוויה האידיאלי לדגים, עופות ובשר לבן.