קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות27
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כריכי סלמון פתוחים עם ממרח אבוקדו ווסאבי

כריכי סלמון פתוחים עם ממרח אבוקדו ווסאבי
אם $1.58 למנה נופל בתקציב שלך, כריכי סלמון פתוחים עם ממרח אבוקדו ווסאבי יכול להיות נהדר חלב חינם ו pescatarian מתכון לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 211 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. אם יש לכם אבוקדו, בגט, מיץ לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו לובסטר פתוח "לחמניות" עם ממרח אבוקדו, כריכי עוף עם פנים פתוחות עם ממרח אפונה ירוק ופרמזן, ו כריכי תה טונה עם פנים פתוחות עם ממרח שעועית לבנה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Lapis לונה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.