קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות3
ציון בריאות8
מגזין

כריכי צ'ילי רלנוס

כריכי צ'ילי רלנוס
צ'ילי רלנוס כריכים הוא צמחוני מנה עיקרית. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 19 גרם חלבון, 23 גרם שומן, ובסך הכל של 434 קלוריות. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 3. אם יש לכם לחם, סלסה, ביצים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בחלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שביל החלב בראוני נושך כמו קינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 20 דקות. 9 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 54%. נסו צ'ילי מקסיקני אותנטי, צ'ילי וגבינה עוף רלנוס (חזה עוף ממולא-מקורי ), ו כריכי עוף צ'ילי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מועכים צ ' ילי במזלג; מורחים על שלוש פרוסות לחם. למעלה עם גבינה ולחם שנותר. בקערה רדודה מקציפים ביצים וחלב; טובלים את הכריכים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
גבינהגבינה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
לחםלחם
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
ממיסים 2 כפות חמאה במחבת גדולה. מבשלים כריכים עד להזהבה משני הצדדים והגבינה נמסה, מוסיפים חמאה נוספת במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מגישים עם סלסה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה להתאים עם קאווה, גרנאש ושיראז. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. אתה יכול לנסות את קלו אמדור קאווה טנדר רוז. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -11 דולר לבקבוק.
קלו אמדור קאווה טנדרה רוז
קלו אמדור קאווה טנדרה רוז
צבע ורוד עז ועמוק עם מראה מבריק. היווצרות מתמדת של מחרוזות תפילה של בועות עדינות. ניחוחות נקיים ועזים של פירות אדומים, אופייניים למגוון, עם פתק קל של פרח ורדים. טרי ואלגנטי, עם תווים מסומנים של פירות בר, פטל ודובדבנים המסגרים טעם לוואי יציב ורחב.נהנה במיוחד כאפריטיף, קלוס אמדור רוז עושה התאמה מושלמת למוס שוקולד מריר והוא אלוהי עם פירות אדומים טריים ועוגות כמו שרלוט תות.