קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות19
מגזין

כריכי רוסטביף עם פנים פתוחות עם כרוב מטוגן ורוטב רוסי

כריכי רוסטביף עם פנים פתוחות עם כרוב מטוגן ורוטב רוסי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מזרח אירופיים, אז תנו הזדמנות ל כריכי רוסטביף פתוחים עם סלט כרוב מטוגן & רוטב רוסי. במנה עיקרית זו יש 268 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם פלפל, מלח, קטשופ, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: כריכי רוסטביף עם פנים פתוחות, כריכי רוסטביף פתוחים עם רוטב גבינת בירה, ו כריכי בשר משומר עם פנים פתוחות מיני.

הוראות

1
מחממים שמן במחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים בצל למחבת; מבשלים 10 דקות או עד הזהב, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
הוסף תפוח; לבשל 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
לשימור,לשימור,
4
להוסיף כרוב הבא 3 מרכיבים (דרך קימל); לכסות ולבשל 10 דקות או עד כרוב הוא פריך במכרז, ערבוב מדי פעם. לחשוף ולהוסיף 1/4 כפית מלח; לבשל 6 דקות או עד הנוזל מתאדה.
מרכיבים שתצטרך
ל-1 אננסל-1 אננס
זרעי קימלזרעי קימל
(צינור גדול)(צינור גדול)
5
הסר מהחום; מערבבים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
6
מערבבים יוגורט הבא 10 מרכיבים (דרך פלפל אדום) בקערה קטנה; מערבבים היטב עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
7
מחלקים רוסטביף באופן שווה בין טוסטים שיפון; מעל כל מנה עם סלט 2/3 כוס.
מרכיבים שתצטרך
רוסטביףרוסטביף
שיפוןשיפון
8
טפטוף על 1 כף רוטב על כרוב.
מרכיבים שתצטרך
ל-1 אננסל-1 אננס

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה0(יכול להיות או להרחיק)זרעי קימל, כתושזרעי קימל, כתוש2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס דק תפוח פוג'י קלוףפרוס דק תפוח פוג'י קלוף1בצל צהוב בינוני, קצוץכרוב ירוק פרוס דקכרוב ירוק פרוס דק1דאשפלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חזרת מוכנהחזרת מוכנה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1(יכול להיות או להרחיק)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(חוֹרֶף)2% יוגורט רגיל בסגנון יווני דל שומן2% יוגורט רגיל בסגנון יווני דל שומן2(חוֹרֶף)מיונז קנולהמיונז קנולה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוס דק בשר צלוי דל נתרןפרוס דק בשר צלוי דל נתרן170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לחם שיפון קלוי קלותלחם שיפון קלוי קלות0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,חרדל אבן-קרקעחרדל אבן-קרקע0(יכול להיות או להרחיק)פפריקה מתוקה.פפריקה מתוקה.596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2(יכול להיות או להרחיק)חומץ יין לבןחומץ יין לבן1(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר