קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

לאסי מלוח (Lhassi) עם כמון ונענע

לאסי מלוח (Lhassi) עם כמון ונענע
המתכון המלוח לאסי (Lhassi) עם כמון ונענע יכול לספק את התשוקה ההודית שלך בערך 15 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון זה נטול גלוטן וצמחוני יש 78 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. זה עובד טוב כמו משקה זול למדי. מתכון זה מ צ'או יש 1 אוהדים. אם יש לכם יוגורט חלב מלא, מים מוגזים, קרחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו לאסי מנטה מלוחה, לאסי מנטה מלוחה, ו לאסי מלוח, איך לעשות לאסי מלוח / לאסי s (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את כל החומרים בבלנדר תערובת עד חלקה. אם לא משרת באופן מיידי, להכניס למקרר במיכל אטום עד 4 ימים.להגשה: למלא כוס עם קרח.
מרכיבים שתצטרך
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
הוסף 5 אונקיות של לאסי, למעלה עם 3 אונקיות של מים מוגזים, ומערבבים בעדינות לשלב.
מרכיבים שתצטרך
מים מוגזיםמים מוגזים
לאסילאסי
3
מקשטים עם זרעי כמון ומלח שחור, אם משתמשים.
מרכיבים שתצטרך
3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'
(צינור גדול)(צינור גדול)

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Nigl Freiheit Gruner Veltliner עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
# 48 Wine Spectator Top 100 של 2018אף מקסים, ניחוחות של תפוחים צהובים, אופי פירותי עדין, מעט צמיג, חומציות חיה ומשולבת יפה, יורד היטב, גוונים מינרליים פיקנטיים מתובלים בגימור.