קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

לבשל את הספר: עשב ירוק סביצ'ה עם מלפפון

לבשל את הספר: עשב ירוק סביצ'ה עם מלפפון
המתכון לבשל את הספר: עשב ירוק סביצ'ה עם מלפפון יכול לספק את השתוקקות דרום אמריקה שלך בסביבה 45 דקות. איש המערות הזה, ללא גלוטן, וכל 30 מתכון משרת 4 . מנה אחת מכילה 422 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 42 גרם שומן. מתכון זה מ רציני אוכל יש 1 אוהדים. אם יש לכם אבוקדו, שמן זית, פטרוזיליה שטוחה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו מבשלים את הספר: סרירצ'ה סביצ' ה, לבשל את הספר: Mock סביצ'ה, ו לבשל את הספר: סלסה עשב ערבות (מתכונים דומים).

הוראות

1
הגדר מחבת יבשה מעל חום בינוני.
2
שכב בציפורן שום לא מישורית וצ ' ילי. צלי, פונה לעתים קרובות, עד חום רך כתמים, על 10 דקות עבור צ ' ילי ו 15 דקות עבור השום. מגניב עד handleable, ואז להחליק את עורות את השום, למשוך את הגבעולים את chiles בערך לקצוץ (אין צורך להסיר את הזרעים).
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים במעבד מזון יחד עם כוסברה (כ 1 כוס אם ארוז), פטרוזיליה (כ 1 כוס אם ארוז), שמן 2 כפיות נדיבות מלח. תהליך עד כמעט חלקה (זה יהיה דביק).
מרכיבים שתצטרך
4
לגרד לתוך מיכל אחסון להכניס למקרר עד שישב בכלא.
5
בקערה גדולה, לטאטא יחד את מיץ לימון ו 1/2 כוס תיבול עשב. (כיסוי וקירור השארית להכנת אחרת.)
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הדגים ומלפפון, ומערבבים לשלב. כדי למזג את הטעמים, לכסות ולקרר במשך חצי שעה (לקבלת התוצאות הטובות ביותר לא יותר משעה). טעם ועונה עם קצת יותר מיץ ליים או מלח אם אתה חושב שיש צורך, מערבבים בעדינות את האבוקדו (לשמור קצת לקישוט אם אתה רוצה), ולאחר מכן לשרת על עלי חסה מצופה צלחות או כוסות מרטיני.
מרכיבים שתצטרך