קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

לוה שי כיף

לוה שי כיף
לוה שי כיף הוא חלב חינם מנה עיקרית. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 574 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. אם יש לכם חזיר טחון, מאניס kecap, נקניקוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת גדולה, עמוקה, חום 2 כפות של שמן צמחי עד עישון.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיף את כובעי פטריות shiitake ומערבבים ומטגנים על חום גבוה עד זהב פריך כתמים, על 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר מהחום ולהוסיף 1/4 כוס יין Shaoxing. להחזיר את המחבת לחום ולבשל, ערבוב, עד היין התאדה לחלוטין, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
להעביר את כובעי שיטאקי לקערה.
5
במחבת, לחמם את הנותרים 1 כף שמן צמחי עד כמעט עישון.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את חזיר הקרקע בגושים ומבשלים על אש גבוהה, הופך פעם אחת, עד השחמה, על 6 דקות; לשבור את הגושים. כפית את השומן במחבת.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים 1/4 כוס של מאניס kecap, מתבלים את החזיר בקלילות עם מלח ומבשלים על אש נמוכה, ערבוב, עד חזיר מזוגג יפה, על 5 דקות. מערבבים בשמן השומשום ומוסיפים את כובעי השיטאקה.
מרכיבים שתצטרך
8
בתבשיל בינוני של מים מלוחים רותחים, מבשלים את אטריות הפנינה או עוגות אורז עד אל דנטה, 4 עד 8 דקות; מסננים את האטריות או עוגות אורז ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיף את האטריות למחבת יחד עם יורה נקניק סיני אפונה שלג.
מרכיבים שתצטרך
10
הוסף את הנותרים 1 כף של יין Shaoxing ו 2 כפות של מאניס kecap יחד עם ציר עוף, חומץ שחור, רוטב סויה ורוטב דגים. כיסוי ומבשלים במשך 5 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
11
בינתיים, להביא עוד מחבת גדולה, עמוקה של מים לרתיחה. לפצח את הביצים לתוך ramekins בודדים. להחליק את הביצים לתוך מים רותחים בקושי ומבשלים עד הלבנים נקבעים אבל החלמונים עדיין נוזליים, על 4 דקות. באמצעות כפית מחוררת, להעביר את הביצים עלומות לצלחת גדולה; בזהירות למחוק את הביצים יבש.
מרכיבים שתצטרך
12
מצקת את כיף loh שי לתוך קערות עמוקות ולהגדיר את הביצים עלומות על גבי.
מרכיבים שתצטרך
13
מפזרים את הכוסברה וירקות חרדל כבושים ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגים אסייתירוטב דגים אסייתי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ שחורחומץ שחור1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברהעלי כוסברה8largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחוןחזיר טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקkecap maniskecap manis170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)snow peas יורה או 1 חבורה גרגיר הנחלים, גבעולים עבים נזרקוsnow peas יורה או 1 חבורה גרגיר הנחלים, גבעולים עבים נזרקו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקירוק חרדל כבוש קצוץירוק חרדל כבוש קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות פנינה מיובשות או עוגות אורז קפואותאטריות פנינה מיובשות או עוגות אורז קפואות8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק סיני, פרוס דקנקניק סיני, פרוס דק11 קילו קישואים,שמן שומשום אסייתישמן שומשום אסייתי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין שאוקסינג (ראה עמ ' 248) או שרי יבשיין שאוקסינג (ראה עמ ' 248) או שרי יבש227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות שיטאקה, גבעולים זרוקים וכובעים לרבעיםפטריות שיטאקה, גבעולים זרוקים וכובעים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות3(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות