קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות3
ציון בריאות22
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

לוטוס שורש Bhaji (קארי יבש)

לוטוס שורש Bhaji (קארי יבש)
לוטוס שורש Bhaji (קארי יבש) עשוי להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ו 30 מתכון שלם מגיש 3 . מנה אחת מכילה 221 קלוריות, 7 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. זה עובד הכי טוב כמו מנות ראשונות, והוא נעשה בערך 55 דקות. גשו לסופר וקנו בצל, עלי כוסברה, תפוחי אדמה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה מובא לך על ידי Food.com. לוקח את כל הגורמים בחשבון, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular של 62%, שהוא מוצק. מתכונים דומים: לוטוס שורש טיגון, ברצינות אסיה: שורש לוטוס, ו מרק שורש לוטוס.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה זיווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Laurenz V מילואים מקסים Gruner Veltliner. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 35 דולר.
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוחים בשלים ו spiciness Veltliner טיפוסי להתחתן כדי ליצור זר פירות מרתק. על החיך, היין רך ועסיסי, נתמך על ידי חומציות פירות בסדר. הרמוני מאוד, המאפשר שתייה חלקה לחלוטין. פשוט מקסים!