קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות51
מגזין

לזניה

לזניה
לזניה יכולה להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 70 גרם חלבון 82 גרם של שומן, וסך הכל 1365 קלוריות. המתכון הזה מכסה %54 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. אם יש לך בשר חזיר טחון, עגל טחון, parmigiano-רג'יאנו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: לזניה לבנה עם Parmigiano Besciamella (לזניה בביאנקו ), לזניה עם ארטישוק (Lasagne di Carciofi), ו לזניה.

הוראות

1
תל 3 1/2 כוסות קמח במרכז קרש חיתוך עץ גדול. הפוך באר באמצע הקמח ולהוסיף את הביצים, תרד, ושמן הזית. בעזרת מזלג, היכו יחד את התרד, הביצים והשמן, והתחילו לשלב את הקמח, החל מהשפה הפנימית של הבאר.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
תרדתרד
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
2
ככל שאתה מרחיב את הבאר, להמשיך לדחוף את הקמח מהבסיס של התל כדי לשמור על הצורה היטב. הבצק יתחבר כאשר חצי מהקמח משולב.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בסיסבסיס
3
התחל ללוש את הבצק בשתי הידיים, באמצעות כפות הידיים. ברגע שיש לך מסה מלוכדת, להסיר את הבצק מן הלוח לגרד ולהשליך כל שאריות. מחזירות אור קלות את הלוח וממשיכות ללוש למשך 6 דקות נוספות. הבצק צריך להיות אלסטי וקצת דביק. לעטוף את הבצק בפלסטיק ולאפשר לנוח במשך 30 דקות בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
עוטףעוטף
4
מחלקים את הבצק ל -3 חלקים שווים ומגלגלים כל אחד להגדרה הדקה ביותר על מכונת גלגול פסטה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
פסטהפסטה
גלולגלול
5
מביאים על 6 ליטרים של מים לרתיחה ולהוסיף 2 כפות מלח. תכינו אמבט קרח ליד הכיריים. באמצעות סכין חדה, לחתוך בזהירות את הפסטה לתוך 20 (ריבועים 5 אינץ') ושחרר לתוך המים הרותחים. לבשל 1 דקה, עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
מלחמלח
קרחקרח
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
סכיןסכין
6
לנקז היטב לרענן באמבט הקרח. לאחר מקורר, לנקז את ריבועי פסטה על מגבות ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
קרחקרח
7
מחממים התנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
במחבת בראוני, להרכיב את הלזניה, מתחיל עם שכבה של ראגו, קומץ של פרמזן מגורר, שכבה של פסטה, שכבה של בכמל, ולאחר מכן שוב שכבה של ראגו, קומץ של פרמזן מגורר וכו'. עד כל רוטב ופסטה משמשים עד. השכבה העליונה צריכה להיות פסטה עם bechamel מעליו. למעלה לזניה עם פרמזן מגורר-רג ' יאנו ואופים בתנור עד הקצוות הם השחמה ואת הרטבים מבעבעים, על 45 דקות עד 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
Parmigiano ReggianoParmigiano Reggiano
פסטהפסטה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
9
הסר ולאפשר להתקרר לפחות 20 דקות לפני ההגשה עם אבק של Parmigiano.
מרכיבים שתצטרך
Parmigiano ReggianoParmigiano Reggiano
10
בסיר בעל 6 עד 8 ליטר, תחתית כבדה, מחממים את שמן הזית והחמאה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
11
מוסיפים את הבצל, הסלרי, הגזר והשום והזיעה על אש בינונית עד שהירקות שקופים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
12
מוסיפים עגל, בשר חזיר, בשר בקר ופנצ ' טה לירקות, חום מעל חום גבוה, תוך ערבוב כדי לשמור על בשר מלהידבק יחד במשך כ -15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פנצ ' טהפנצ ' טה
בקרבקר
בשרבשר
חזירחזיר
עגלעגל
13
מוסיפים את החלב ומבשלים עד כמעט יבש, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
14
מוסיפים את העגבניות ומבשלים 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
15
מוסיפים את היין ומביאים לרתיחה, מנמיכים את החום ומבשלים 2 עד 2 1/2 שעות, עד שפותחו טעמים. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם, ומסירים מהחום.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ייןיין
16
בסיר בינוני, מחממים חמאה עד מומסת.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
17
מוסיפים קמח ומערבבים עד חלקה. מעל חום בינוני, לבשל עד חום זהוב בהיר, על 6 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
18
בינתיים, מחממים חלב במחבת נפרדת עד כמעט לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
19
מוסיפים חלב לתערובת חמאה 1 כוס בכל פעם, שוטפים ברציפות עד חלקה מאוד ומביאים לרתיחה. מבשלים 10 דקות ולהסיר מהחום. מתבלים במלח ואגוז מוסקט ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
מוסקטמוסקט
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף

מרכיבים

5(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות קלופות שלמות, מרוסקות ביד, עם המיציםעגבניות קלופות שלמות, מרוסקות ביד, עם המיצים1גזר, מגורד וקצוץ דקגזר, מגורד וקצוץ דק4ביוןסלרי, קצוץ דקסלרי, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש4תוספת זחליםביציםביצים4(חוֹרֶף)קמחקמח5ציפורןשום, פרוסשום, פרוס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחוןחזיר טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 שקית אטריות ביצים רחבות במיוחד1/3 שקית אטריות ביצים רחבות במיוחד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1(יכול להיות או להרחיק)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פנצ'טה, טחוןפנצ'טה, טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)Parmigiano-רג'יאנו, לצורםParmigiano-רג'יאנו, לצורם2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תרד קצוץ קפוא, הפשיר וסחוט יבש מאוד וקצוץ בסדר גמורתרד קצוץ קפוא, הפשיר וסחוט יבש מאוד וקצוץ בסדר גמור8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה שלא חוסל, בתוספת 1/2 כוס לאבק את משטח העבודהקמח לכל מטרה שלא חוסל, בתוספת 1/2 כוס לאבק את משטח העבודה4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח