קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

לחם בירה גבינת צ'ילה ירוקה

לחם בירה גבינת צ'ילה ירוקה
גבינת צ'ילה ירוקה לחם בירה הוא צמחוני ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 331 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . אם יש לכם פלפל צ'ילי, קמח עצמי עולה, גבינת צ' דר, וכמה מרכיבים אחרים על היד, אתם יכולים לעשות את זה. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 15 דקות. וזה די טוב. מתכונים דומים: גבינה ירוקה צ'ילה מחבת בירה לחם, צ'דר צ' ילה לחם בירה, ו דרום מערב בירה-דגים עם רוטב טרטר ירוק צ'ילה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). גריז קל מחבת כיכר 9x5 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
תנורתנור
2
מערבבים צ ' ילי ירוק וגבינה יחד בבלנדר עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
בקערה גדולה, מערבבים יחד תערובת צ ' ילה, קמח, סוכר ובירה יחד בקערת ערבוב גדולה עד שאתה מקבל בצק דביק. לגרוף בצק למחבת מוכנה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
בירהבירה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מחבתמחבת
4
אופים בתנור שחומם מראש במשך 60 דקות, או עד העליון הוא חום זהוב ואת כיכר נשמע חלול כאשר טפח.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Casteller Cava Rosado עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Casteller Cava Rosado
Casteller Cava Rosado
Casteller Cava Rosé הוא יין מבעבע טעים שנעשה בשיטה המסורתית, עם תסיסה שנייה בבקבוק. בגיל 12 חודשים על lees לפני שחרורו, הוא מספק באופן עקבי טעמים פרימיום.קאווה תוססת, חמצמץ זה יהיה זוג טוב עם רוב טאפאס, בנוסף פירות טריים, עוגות ברי גבינות רכות, שמנת. יש לו יותר ממספיק סגנון וחומר להיות אפריטיף מעולה בכוחות עצמו.