קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות3
מגזין

לחם זנגביל.

לחם זנגביל.
לחם זנגביל הוא אולי הקינוח שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 218 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. והוא יספק כ 16 מנות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג המולד שלך. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לכם קינמון טחון, שזיף מזון לתינוקות, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 26%. נסו לחם זנגביל., לחם זנגביל., ו לחם זנגביל. (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
2
קמח לכל מטרה קלות וקמח מחיטה מלאה לכוסות מדידה יבשות; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים קמחים, אבקת אפייה, זנגביל, סודה לשתיה, מלח, הל, קינמון ואגוז מוסקט בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים חלב ואת 4 המרכיבים הבאים (דרך ביצים) בקערה בינונית, ערבוב עם מקצף עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים סוכר, ערבוב עד מעורבב היטב. הפוך היטב במרכז תערובת הקמח.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים תערובת חלב לתערובת הקמח; מערבבים רק עד בשילוב. מערבבים בצימוקים. לגרד את הבלילה לתוך מחבת כיכר 5 אינץ ' 9 x מצופה ספריי בישול, באמצעות מרית גומי.
מרכיבים שתצטרך
7
מפזרים אגוזי מלך ברצועה 2 1/2 אינץ ' רחב במרכז כיכר.
מרכיבים שתצטרך
8
אופים את כיכר ב 350 במשך 1 שעה או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. כיכר קרה במחבת על מתלה תיל.

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש2largesביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות220אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 כוסות קמח לכל המטרה (אודות3/4 כוסות קמח לכל המטרה (אודות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים0(יכול להיות או להרחיק)הל קרקעהל קרקע0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחם 1% חלב דל שומן (100° עד 110°)חם 1% חלב דל שומן (100° עד 110°)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה1דאש1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות3(חוֹרֶף)שזיף מזון לתינוקותשזיף מזון לתינוקות0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2(חוֹרֶף)אגוזי מלך קצוצים דקאגוזי מלך קצוצים דק94אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 כוס קמח מחיטה מלאה (אודות3/4 כוס קמח מחיטה מלאה (אודות