קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות1
ציון בריאות7
מגזין

לחם מתוק.

לחם מתוק.
אם יש לכם לחמניות מתוקות, מלח, פטרוזיליה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. עם כפית ציון של 17% המנה הזאת לא כל כך סופר. מתכונים דומים: ממולא Sweetbreads, Sweetbreads Po ' Boys, ו לחם מתוק מוקרם.

הוראות

1
יש לשטוף את הלחמניות שלך ביסודיות במים קרים, זורמים בעדינות כדי להסיר כל דם, נותן להם את shuggle עדין מדי פעם כדי לסייע בתהליך הטיהור.
מרכיבים שתצטרך
2
הביאו את סיר המים שלכם עם היין, העשבים והתבלינים לרתיחה. להפחית לרתיחה עדינה. תחליקי את הלחמניות שלך לתוך הסיר. Poach במשך 2 דקות אז הם מוצקים מעט. תחשוב על האצבע שדוחפת את הבטן של פילסבורי דאובויס. האצבע שלך צריכה לדחוף באותה צורה.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר את הלחמים מן הסיר,להניח מגבת מטבח על מגש, ולפזר את הלחמים על זה כדי להתקרר ולהתייבש.
4
לאחר sweetbreads הם מגניבים מספיק כדי להתמודד, לקלף את הממברנה את הבלוטות הקטנות, תהליך מעט חסר מנוחה אבל שווה את הטרחה כשמדובר האכילה.
5
עכשיו לחלק החיוני. קבל המחבת שלך חם, אבל לא בזעם חם.
6
מוסיפים טיפת שמן וכף חמאה. כשזה נמס, מתבלים את הלחמניות במלח ופלפל ואז מוסיפים למחבת. מה שאנחנו מחפשים הוא רוחש יציב, לא חריקה קדחתנית, כך שהלבנים חומים כדי פריכות אגוזים בכל רחבי, שמירה על פנים נותן. בשלב זה הם מוכנים לשרת עם נתח של למוןגולם אגוזים, לא את המנחה או בלוטת אנמית.
מרכיבים שתצטרך
7
לאחר שהשגת את הגוש האגוזי, יש תוספות רבות למחבת אתה יכול לעשות, למשל, התזה של ציר עוף, התזה של חומץ יין אדום, אפונה, יורה אפונה, שעועית פאווה צעירה, בייקון, רבעים של חסה פנינה קטנה, אנדיב מטוגן, מנטה, צלפים, תרד צעיר, או גרגיר הנחלים.
מרכיבים שתצטרך
חסה משובחתחסה משובחת
8
מאמר var
9
Type_27_data = {};
10
מאמר
11
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;