קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

לחמניות Stollen כתום מרציפן חמוציות

לחמניות Stollen כתום מרציפן חמוציות
לחמניות Stollen כתום מרציפן חמוציות דורש על 1 שעה ו 15 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 482 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא די זול מתאים למי שאוהב אוכל בסגנון אירופאי. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הלחם הזה. זה מובא לך על ידי מה הוא לארוחת צהריים דבש. אם יש לך allspice, חמוציות, ריבה כתומה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון לא כל כך spoonacular סופר של 40%. נסו חג המולד: לחמניות Stollen תפוזים מרציפן חמוציות, מרציפן & פריחת כתומה לחמניות בוקר, ו לחמניות Stollen (מתכונים דומים).

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1(יכול להיות או להרחיק)1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף1(יכול להיות או להרחיק)תפוח נוסף אופציונליתפוח נוסף אופציונלי85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמוציות מיובשותחמוציות מיובשות14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמרים יבשיםשמרים יבשים1(קיבלר)(קיבלר)550אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פירות יבשים מעורבים (השתמש קליפת תפוז, צימוקים ועוד.)פירות יבשים מעורבים (השתמש קליפת תפוז, צימוקים ועוד.)100אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אבקת הדובדבןאבקת הדובדבן300אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרציפןמרציפן2506 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב חםחלב חם3(חוֹרֶף)מרמלדה כתומהמרמלדה כתומה1גרידת תפוזגרידת תפוז25אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיסטוקים, קצוץ גספיסטוקים, קצוץ גס1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן חמניותשמן חמניות2356 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק118 מ 118 מ " ל לוק מים חמים4(חוֹרֶף)CointreauCointreau

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

דורנפלדר וריזלינג הם בחירות נהדרות לגרמנית. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. יין אחד אתה יכול לנסות הוא היינץ Eifel שיין Dornfelder מתוק אדום. יש לו 3.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.