קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות16
מגזין

לחמניות לובסטר

לחמניות לובסטר
לחמניות לובסטר מתכון יכול להתבצע בערך 30 דקות. המתכון הזה מכסה 22% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לבמנה עיקרית זו יש 353 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 8. לכו לחנות ואספו סלרי, לחמניות הוגי, בשר לובסטר ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ופסקאטרי דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 53%, וזה טוב. מתכונים דומים: אוכלים בחוץ על שומרי משקל: לובסטר ליידי מיין לובסטר לחמניות, אוכלים בחוץ על שומרי משקל: לובסטר ליידי מיין לובסטר לחמניות, ו לחמניות לובסטר (ושיעורי לובסטר).

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את הסלרי, המיונז, מיץ הלימון ועשב השמיר. מערבבים בעדינות לובסטר.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
שמירשמיר
עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוטעד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מגישים על לחמניות.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

לובסטר עובד ממש טוב עם שאבלי ושרדונה. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדוני מאזורים אחרים חייב להגיע גם למקום. יין אחד שתוכלו לנסות הוא דומיין לואי מורו שאבלי ואוליגנו פרמייר קרו. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-40 דולר.
דומיין לואי מורו שאבלי ווליניו פרמייר קרו
דומיין לואי מורו שאבלי ווליניו פרמייר קרו