קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות7
מגזין

ליים-מליח כתום מחוספס לשניים

ליים-מליח כתום מחוספס לשניים
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, ומנה עיקרית פסקאטרית? תפוז כבוש ליים מחוספס לשניים יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 2 מנות עם 193 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן כל אחד. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לך מים, עשב שמיר, דבש ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותם. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה מושלם עבור יום האהבה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 41%. ציון זה הוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם ליים-מליח כתום מחוספס, מליח כתום מחוספס, ו קבב טלה במרינדה של תפוז וליים.

הוראות

1
מניחים פילה בתוך 11 אינץ'. איקס 2 אינץ'. תבנית אפייה. בקערה קטנה, לשלב את שאר החומרים; להפריש 4-1 / 2 כפיות מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
2
יוצקים את המרינדה שנותרה על פילה; פונים למעיל. מכסים ומקררים במשך שעה 1.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
3
מסננים וזורקים את המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
4
מעבירים פילה לתבנית פטם מצופה בתרסיס בישול. לצלות 4-6 אינץ'. מהחום במשך 4-6 דקות מכל צד או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג, וצולה לעתים קרובות במרינדה שמורה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מרינדהמרינדה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר

יין מומלץ: פינו נואר, יין מבעבע, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

ניתן לשלב כתום גס עם פינו נואר, יין מבעבע ופינו גריג ' יו. למרות מאכלי ים שונים בהחלט יכול לקרוא יינות שונים, בדרך כלל יין לבן פריך, בעל גוף בהיר או יין לבן נוצץ יעשה את הטריק ולא להטביע את כל הטעמים עדין. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לשרוף קוטג ' קאשבורן פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -30 דולר.
לשרוף קוטג ' קשבורן פינו נואר
לשרוף קוטג ' קשבורן פינו נואר
תווי דובדבן כהה בשלים, דומדמניות אדומות ושוקולד קודמים לתווים מלוחים של טימין בר, בריאר ואדמה. טאנינים גמישים למילוי פה מעניקים עומק לחיך, בעוד שהרעננות והחומציות האדומה-ברי שומרים על אורך, מיקוד ואיזון מקסימים.