קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

ליים עוף טקילה Tailgate

ליים עוף טקילה Tailgate
Tailgate עוף ליים טקילה יכול להיות רק המשקה שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1120 קלוריות, 75 גרם חלבון ו 68 גרם של שומן כל אחד. 6 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו מלח ים, שמן זית, קלויים ופלפל, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו כריכי שער עוף-טקילה, טקילה בגריל-סלט עוף ליים עם טקילה-ויניגרט ליים, ו טקילה ליים עוף עם אורז ליים כוסברה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
שכבה 2 (15 אינץ') גיליונות של רדיד אלומיניום כבד יחד לקפל 1/4 אינץ ' של הקצוות יחד כדי ליצור גיליון 1. חזור עם עוד 2 חתיכות של נייר, כדי ליצור 2 סדינים מסוננים כפולים. לכופף את הקצוות של 1 של הסדינים עד 2 אינץ', כדי לעזור לשמור על הנוזל בנייר כסף.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
על גיליון כפול של נייר, שכבה (בסדר זה), שמן, בצל, חלפיניו, פלפלים אדומים, עוף, מלח ופלפל, שום, כוסברה, גבינות, מיץ לימון וטקילה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
עוף שלםעוף שלם
טקילהטקילה
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
שים את השני, גיליון נייר כפול שכבתי על גבי מרכיבים שכבתי. מקפלים את שני יריעות שכבות כפול של נייר יחד בקפלים 1/4 אינץ', 4 פעמים. כאשר כל הצדדים מקופלים יחד, ודא כי הנרתיק אינו דולף. מקררים עד שמוכנים לבשל.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
לבשל מחממים תנור או גריל ל 250 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
תנורתנור
6
הסר את כיס נייר הכסף מהמקרר ולשים על הגריל, להיזהר לא לתפוס את כיס לסכל ולקרוע אותו פתוח. גריל במשך 10 דקות, ואז להפוך ולבשל עוד 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
7
הסר את הכיס מן הגריל ולפרוס את התיק פתוח.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
מקשטים עם עגבניות, כוסברה ופרמזן ומגישים על לחמניות מחוממות.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פרמזןפרמזן
עגבנייהעגבנייה
גלולגלול

מרכיבים

2(חוֹרֶף)עלי כוסברה קצוצים ועוד לקישוטעלי כוסברה קצוצים ועוד לקישוט113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, טמפרטורת החדרגבינת שמנת, טמפרטורת החדר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום קצוץשום קצוץ11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חלפיניו טחוןחלפיניו טחון4(חוֹרֶף)מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מוצרלה, מגוררתמוצרלה, מגוררת57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4(חוֹרֶף)פרמזן מגורר, ועוד לקישוטפרמזן מגורר, ועוד לקישוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום juliennedבצל אדום julienned1עוף צלוי, עצמות, עור מושלך וגרוסעוף צלוי, עצמות, עור מושלך וגרוס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קלוי וג'וליאןפלפל אדום קלוי וג'וליאן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות רומא חתוכות לקוביות, לקישוטעגבניות רומא חתוכות לקוביות, לקישוט0(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם4לחמניות שאור, מחומםלחמניות שאור, מחומם85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טקילהטקילה