קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

לימיד לאסי פרוזן יוגורט פופס

לימיד לאסי פרוזן יוגורט פופס
המתכון Limeade פרוזן יוגורט פופס מוכן תוך כ 5 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. יש קינוח זה 94 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 2g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך נקטר אגבה, יוגורט חלב קוקוס חינם טעים כל כך חלב, מיץ לימון סחוט, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: מנגו לאסי פרוזן יוגורט, יוגורט קפוא דובדבן, ו עוגיות פרוזן יוגורט.

הוראות

1
לטאטא את כל החומרים יחד בקערה בגודל בינוני עד בשילוב ביסודיות.
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים לתוך תבניות ארטיק, ממלאים אותם לפי הצורך. זה עשה 4 + פופס בעובש שלנו, אשר מילאנו את כל הדרך עד למעלה. (שאריות יכול להיות קפוא מגשי קרח) להקפיא במשך 2 עד 4 שעות, או עד קפוא לחלוטין. אם יש לך תבנית זולה כמו שלי יש, והפופס מסרב בעקשנות לצאת החוצה, מפעיל מים חמים בחוץ עד שהם משתחררים מספיק.
מרכיבים שתצטרך
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
תבניות ארטיקתבניות ארטיק

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה זיווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שלד גרונר Veltliner (1 ליטר). יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
שלד גרונר Veltliner (1 ליטר)
שלד גרונר Veltliner (1 ליטר)
טרי, פירותי, ומעל לכל, מזון ידידותי, שלנו Grüner Veltliner ("Gru-Vee" בקיצור) מראה את הקסמים שהופכים את הענבים האהוב של אוסטריה יין לבן זני. יין עסיסיסי עם טעמי פירות נפץ, זרמים תחתיים מינרליים קלים, וגימור מלא, רחב ידיים.