קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

לינגוויני סרטנים

לינגוויני סרטנים
לינגוויני סרטנים הוא פסקטריאן ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 16 גרם חלבון, 47 גרם שומן, ובסך הכל 668 קלוריות. 10 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, והוא נעשה סביב 25 דקות. אם יש לכם שמן זית, גבינת פרמזן, מלח ופלפל, וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 59%. ציון זה מוצק. מתכונים דומים: לחם תירס גבינת ג'לפנו סרטנים בציפוי אטופי סרטנים, לינגוויני אל נוצ'י (לינגוויני עם רוטב אגוזים), ו לינגוויני עם צדפות (לינגוויני קון לה וונגולה).

הוראות

1
הביאו לרתיחה סיר גדול של מים מומלחים קלות. מבשלים פסטה במשך 8 עד 10 דקות, או עד לדרגת אל-דנטה; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
ממיסים חמאה עם שמן זית במחבת גדולה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
קולים שום ופטריות עד שהם רכים. מערבבים סרטנים ובצל ירוק; מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים 5 דקות. מערבבים פנימה חצי וחצי, גבינת פרמזן ופטרוזיליה. מבשלים במשך 5 דקות. מתבלים במלח ופלפל, ומגישים מעל לינגוויני חם.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
מלח ופלפלמלח ופלפל
חצי וחציחצי וחצי
בצל ירוקבצל ירוק
פטריותפטריות
סרטן נהרות.סרטן נהרות.
לינגווינילינגוויני
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום

יין מומלץ: יין מבעבע, שרדונה, ריזלינג, פינו גריג ' יו., Muscadet, Gruener Veltliner

יין מבעבע, שרדונה וריזלינג הם בחירה מצוינת עבור סרטנים. למרות שפירות ים שונים בהחלט יכולים לקרוא ליינות שונים, בדרך כלל יין לבן פריך וקליל או יין לבן מבעבע יעשו את העבודה ולא יטביעו טעמים עדינים. אתה יכול לנסות את מואט אנד צ ' נדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר - ירבעם). סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-600 דולר לבקבוק.
מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
הצבע הוא צהוב קש זהוב אלגנטי עם הדגשות ענבר.ניחוחותיו זוהרים, חושפים פירות צהובים בהירים (תפוח, אגס, אפרסק צהוב), דבש, ניואנסים פרחוניים (פריחת ליים) ותווים בלונדיניים אלגנטיים (בריוש ואגוזים טריים).החיך מפתה, עשיר בטעם וחלק המשלב נדיבות ועדינות, מלאות ומרץ, ואחריו פריכות רעננה בעדינות (פרי עם זרעים), כדי לחשוף את האיזון הקסום של השמפניה.