קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

ללא גלוטן יום שלישי: פריך וקל וופלים

ללא גלוטן יום שלישי: פריך וקל וופלים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחת בוקר, אז תנו הזדמנות ל ללא גלוטן יום שלישי: פריך וקל וופלים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 8 גר' של חלבון, 19 גרם של שומן, וסך הכל 458 קלוריות. מתאים ל-4 מנות. לכו לחנות ותביאו את "תמצית ונילן", "קורנפלור", "קמח אורז" ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-137 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. מתכונים דומים: ללא גלוטן יום שלישי: קרקרים תוצרת בית קלים, ללא גלוטן יום שלישי: קל פיצה קרום, ו ואפלים פריכים ואווריריים ללא גלוטן.

הוראות

1
בקערת ערבוב בינונית, להקציף יחד קמח אורז לבן, עמילן תירס, קמח אורז מתוק, אבקת אפייה, סוכר מגורען, מלח, מסטיק xanthan. בקערה קטנה, לטאטא יחד חלב, ביצים, שמן, תמצית וניל עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
עמילן תירסעמילן תירס
תמצית ונילתמצית וניל
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מקציףמקציף
2
יוצקים מרכיבים רטובים על פני מרכיבים יבשים. באמצעות בלון whisk או מערבל כף יד, למזג עד הבלילה חלקה. אף גושים לא צריכים להישאר.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
מקציףמקציף
3
מחממים וופל על פי הוראות היצרן. לרסס ברזל בנדיבות עם תרסיס בישול שאינו מקל. הבלילה כפית על ברזל חם (כמות הבלילה תשתנה בהתאם הברזל שלך) ואופים עד חום זהוב פריך.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
תנורתנור