קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

ללא סטרוגנוף בקר שמנת חמוצה

ללא סטרוגנוף בקר שמנת חמוצה
אין סטרוגנוף בקר שמנת חמוצה לוקח בערך 35 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. למנה העיקרית הזו יש 587 קלוריות, 36 גרם חלבון, ו 39 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. גשו לסופר וקנו קרם של מרק פטריות, יין לבן, מלח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכון זה אופייני למטבח מזרח אירופי. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 67%. הציון הזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: אנצ'ילדות בקר שמנת חמוצה, אנצ'ילדות בקר שמנת חמוצה, ו בקר וירקות עם שמנת חמוצה.

הוראות

1
בשר בקר טחון חום במחבת גדולה על אש בינונית. מתבלים במלח. מערבבים פנימה חמאה, פטריות, בצל ושום; מבשלים עד שהבצל רך.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
פטריותפטריות
חמאהחמאה
שוםשום
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
בקערה קטנה מערבבים יחד יין לבן וקמח. מערבבים לבשר, יחד עם מרק פטריות ומרק בקר. מבשלים במשך 10 עד 15 דקות, ומאפשרים להסמיך. (אם אתה צריך יותר נוזלים, מערבבים מרק נוסף.)
מרכיבים שתצטרך
מרק פטריותמרק פטריות
מרק בשרמרק בשר
יין לבןיין לבן
מרקמרק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מגישים מתובל עם קורטוב של רוטב ווסטרשייר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: שיראז, Nero D Avola, פרימיטיבו

ניתן לשלב סטרוגנוף בקר עם שיראז, נירו ד ' אבולה ופרימיטיבו. לקבלת סטרוגנוף בקר שמנת ופטריות, תרצה שאדום נועז יתאים. צאצאי האחוזה המשפחתית של הדג ' ס, ליאגואה דופונט סירה, עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים, נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
צאצאי משפחת הדג ' ס, ליגואה דופונט סירה
צאצאי משפחת הדג ' ס, ליגואה דופונט סירה
סירה כוכבית. איזון נפלא של מתוק ומלוח, פירותי ומעושן. יש רמז לפירות כחולים אדמדמים, קצת גרפיט, תבלינים קלויים, קרקר גרהם כתוש ולחם רוזמרין. טעמים של תבלינים קלויים ומאפין אוכמניות מורמים לפה עם חומציות בהירה ואז הם מתעכבים על החיך בגימור ארוך ומאוזן. יין זה מעודן ועולמי, אך עם תחושת מקום מובהקת.